Samodzielne zarządzanie zawartością serwisu stwarza nowe możliwości w budowaniu relacji z klientem.
Przyjazny interfejs pozwala na łatwe i szybkie wprowadzanie informacji na stronie bez konieczności angażowanie osób posiadających specjalistyczną wiedzę. Zastosowany w systemie edytor treści przypomina dostępne i powszechnie używne aplikacje do tworzenia dokumentów tekstowych.

Dzięki modułowej budowie oferowany przez nas system może być używany zarówno do zarządzania małymi witrynami produktowymi jak i rozbudowanymi portalami wielotematycznymi.





Wsród dostępnych funkcjonalności
znajdują się m.in.:
  • edytor wysiwyg,
  • możliwość tworzenia aktualności wraz z logicznym powiązaniem ich treści ze sobą (tworzenia grup tematycznych, tagów), ustalaniem czasu oraz formy wyświetlania,
  • wersje językowe,
  • kanały RSS, agregaty RSS,
  • galerię zdjęć,
  • masowy import plików,
  • formularz kontaktowy,
  • możliwość obsługi workflow,
  • newsletter,
  • sondy,
  • mapy google,
  • elementy budujące społeczność portalu: komentarze, forum, artykuły autorskie, blogi, wyświetlanie ostatniego statusu twittera na stronie,
  • eCommerce - sklep internetowy,
  • integracja z Active Directory,
  • integracja z Microsoft Sharepoint.